Nytt Rekord!

Senaste inlägget slog nytt läsarrekord :) Hela 33st unika besökare!! tycker jag om..

Om ni undrar varför jag är så dålig på att uppdatera beror detta på att mitt liv inte är så intressant just nu. Jag ligger nämligen sjuk, så 95% av min tid spenderar jag i sängen. Eftersom denna blogg bygger ganska mkt på träning, så blir det inte så många uppdateringar. Men mitt mål är att kunna träna på Söndag, för börjar bli lite bättre nu..

Som sagt så har större delen av min tid denna vecka spenderats i sängen, och så kan man inte undvika att spela FM(Football Manager). Det är ett manager spel, dvs man är lagledare för ett fotbollslag, så man styr taktiker, inköp osv för laget. Man spelar inte matcherna, utan man skriker åt sina spelare istället :)

Ni som vill ha lite tips på spelare, här kommer mitt bästa lag.(klicka på bilden för att den ska bli större)


EDIT:
Spelar med Västerås IK, Div 2 Norra Svealand

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan inte spela i allsvenskan ifall rubarth platsar:P

2009-04-16 @ 21:10:51
Postat av: Tegen

tJA mannen...

Spännande läsning, serfram emot att följa dig, dags för en Fm kväll snart tror ja allt...had e bäst ses snart...

Tack för igår!!!

2009-04-19 @ 21:32:14
Postat av: Tegen

tja kungen!!!'

Spännande läsning,ser fram emot att följa dig!!

Fm kväll snart??

Tack för senast!!

2009-04-19 @ 21:33:12
Postat av: Petter Samuelsson

FM är så rätt!! Sugen på o köpa de nya Fm men inte kommit så långt än.. vilken årgång på spelet har du?

2009-08-10 @ 21:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0