OnOff = Snabb leverans!

I måndags så beställde jag min Ipod, klockan var ca 20.00... Onsdag 13.30 är mitt paket på ica!! Där snackar vi speed :) Hämtade Ipoden runt 18, åkte in till intersport i Strängnäs, Köpa Nike+ipod(eller nike sport kit, eller va de nu heter..)
Hem se fotboll, Sverige får storstryk!! Chippen sämst på planen! S.Larsson är den enda som får men är G. Lars Lagerbäck är inge vidare just nu.. Gillar inte den killen asså.. Ge Goitom en chans!! Albin Ekdahl? Skönt att Rasmus Lindgren å Elmbröderna fått speltid nu iaf.. Så vi vet att Viktor han hålla sig borta..

Sen kunde ja nog aldrig släppa det, för tog låång tid för mig att somna sen. Kan bero på att ja bara va vaken 5-6 timmar dygnet innan ;)

Upp och jobba, börja 7.30.. Första dagen inne på Myran idag, för var ju sjuk igår.. Vilken skillnad att jobba med små barn, både bra och dåligt. Men känns skönt just nu att få byta miljö lite. Men kommer ju vara på Storbarn 4.5 timme i veckan. När ja kom in på Rådjuret idag på eftermiddagen så fick ja mig nästan en liten chock. Ja fick mig en liten "tack för denna tiden" present. Först fick jag en fin medalj(som kommer hängas upp på väggen) som det stod "Grattis! Du har klarat 1:a utmaningen, Rådjuret"  Men va kul tänkte jag, men vad kan 2:a utmaningen vara.. hmm.. Då fick jag ett fint brev, öppnade detta brev och läste "Fredrik Arvidson, din betalning till MIDNATTSLOPPET är godkänd! Ja höll på att smälla av! 1 MIL långt lopp!! Men sen tänkte jag lite på detta, vilken härlig sporre till att bli vältränad :) Och jag tackar igen :)

Så idag var de bara ut å springa.. Tänkte trova min nya lilla ipodsak.. Men den vägrade starta!! blää!! Men ja sprang en ny härlig runda idag som ja kommer springa fler gånger :) 4.3 km nästan bara skog, så ingen som ser mig :) Men när ja kommer hem och kollar runt lite på diverse forum för att kolla om fler har besvär, så ser jag att fler har samma fel.. Ipoden hittar inte den lilla dosan.. Men när ja provat allt så skakade ja på den allt vad ja hade i ca 5 sekunder.. Då fungerade den.. Så imorn blir de att testa den igen, men "bara" gå.. Tänkte testa Hälsoslingan eller vad den heter.. 7 km, lagom att gå en fredag eftermiddag..

Nu börjar 3:e perioden i träningslandskampen i hockey. Sverige mot Schweiz. 3-2 underläge tyvärr.. Rögle har bara 2-2 hemma mot Västerås inför 3:e.. Men dom är ju redan "klara" för elitserien nästa säsong.. Kvalserien är ju inte ens spännande i år.. Tacka vet jag förra året.. Bästa kvalserien någonsin?!?

Jag hatar dragkedjor... Värsta som finns..

Kommentarer
Postat av: Kall

dragkedjor är ju fint som faann. skiiiiiii

2009-04-04 @ 00:00:33
Postat av: Fredrik

usch.. blää

2009-04-04 @ 00:02:48
URL: http://mskii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0