Sorry!

Tjipp Tjopp..

Måste be om ursäkt att jag är dålig på att blogga, men har en liten downperiod just nu, både med bloggandet och tränandet tyvärr. Men ska bli bättring!

Denna vecka började jag med att gå innan frukost, försöka gå minst 4 km innan man gör alla dessa morgonrutiner. Funkar bra när man börjar sent på dagarna, men när man måste gå upp 05.15 så är de segt i slutet på dagen. Men man är så mycket piggare när man jobbar!

Börjar få lite dåligt samvete att jag inte sprungit på 1½ vecka nu. Var iof sjuk hela förra veckan, i måndags när jag tänkte springa så blev det trädgårdsarbete istället. Det får man sig lite träning av, även om konditionen inte förbättras så mycket. Igår åkte jag inlines 5km och spelade beachvolley 1timme. idag har jag inte hunnit, då jag jobbade till 17, för att sedan gå på möte på jobbet mellan 18-20. Så det har inte riktigt hunnits med. Imorn är de beachvolley 1½ timme, så det blir inte mycket springade alls.

Har dammat av mina inlines nu! Riktigt härligt att glida omkring, men det är lite jobbigt med. Ska försöka leta reda på stavar också, så man får lite extra träning, även om de ser löjligt ut ;)

Gjorde mig även "äppelpaj" idag med. 4 äpplen, 3dl fiberhavregryn, kanel och lite smör, men betoning på LITE. Tog för lite smör, så de blev knappt någon paj, serverade det med lite kesella vanilj. Smakade riktigt bra!

Nu ska jag tagga för lite sömn så man orkar upp vid 05.15 och gå lite, eller kanske ta en sväng på inlinsen, varför inte åka till Läggesta och vända?

Ha de nice!
/F

Kommentarer
Postat av: Tegen

Yo..



Ja tycker du ska till Läggesta?

Lr varför inte strängnäs å säga hej ja e uppe då så:D

2009-04-23 @ 16:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0