Beachpremiär =)

*gäsp*
Nu är de en trött Fredrik som bloggar.. Varit en sån seg dag idag som de kan va ibland. Senaste 2 timmarna har varit rikigt seega.. usch..

På fredag (eventuellt torsdag kväll/natt) blir de en tripp till Ödeshög. Jag ska "fira" påsk där är det tänkt. Ska bli så härligt att träffa mina vänner, hoppas ja hinner träffa alla som jag vill.. Kan bli svårt, men ska ju vara där ända till måndag, så de borde gå.
Så nu behöver ja lite idéer på smidiga och GI godkända måltider som är jättelätta att laga, då antagligen jag får stå för matlagningen hemma hos Linusson. Har aldrig sett honom som någon mästerkock ;) Så lämna gärna en kommentar om vad jag kan förtära. På Lördagen är de planerat för grillning, så behöver lite tips och idéer där med.. 
Ni från "bynn" som läser detta kan även kontakta mig om ni vill bjuda mig på fika nån gång i helgen :)

Idag var de beachpremiär. Soligt, blåsigt, kallt och svårspelat. Precis som en beachpremiär ska vara ;) Men som vanligt med den väderleken så var de ingen höjdare att spela. Men premiären är avklarad iaf, och det är de viktigaste. Men även om de inte bjöds på så mkt skönlir så tog sanden rätt bra på mina ben, så det blev ingen löprunda idag, utan de blir Onsdag, Fredag och Söndag istället.

Denna kvällen är räddad.. 2½ men 21.00-22.00, My name is Earl 22.00-23.00 och skulle ja inte somnat så är de Scrubs 23.00-00.00. Men tyvärr missar jag fotbollskväll på svt2, men då finns svtplay... Hoppas bara dom har rättigheter att visa det via play, brukar va dåligt me de ibland..

Men nu återstår de bara att hälsa alla en fortsatt trevlig vecka, och på återseende(återläsande? Återskrivande?)
/El Ninõ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grilltips! Kött och en super fräch sallad går alltid hem,gott och nyttigt. Lycka till och ha det skönt i löpspåret iveckan.

2009-04-06 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0