Första riktiga testet av min nya leksak

HejHoppsan!
Nu är jag väldigt besviken på alla som läser min blogg.. 0 kommentarer på mitt förra inlägg.. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Är det min nya design? Eller va inlägget bara ett sådant inlägg som inte går att kommentera?

Jag vet en sak som skulle va kul. Om alla som läser detta skriver en liten hälsning eller meddelande, så man vet vilka som läser. Hade varit kul :) Skriv gärna ner om ni har egna bloggar så kan ja även länka dom från min sida :)

Idag har varit en sådan dag som bara sprungit förbi. Haft något att göra hela dagen, först nu kan jag slå mig till ro och blogga :)

7.30 Klockan ringer. znooze
7.35 Klockan ringer. znooze
7.40 Klockan ringer, gå upp.

Upp och baka bröd, dock så han jag inte äta brödet till frukost då ja sov 40 minuter längre istället. Äta frukost fixa allt man gör på morgonen. Sen pumpa cykeln, ta ut brödet ur ugnen och åka iväg till jobbet. LyxFredag, börjar 9.30 slutar 16.00. Dagen går ganska snabbt fram till mellis(ca 14.15) som vanligt och sen är de sååå seeegt, men då får man passa på att njuta av solen lite :) Sen cykla den sjuka uppförsbacken hem vid 16.

När ja kommer hem så känner ja suget av att få testa mina limpor :) Skär upp 2 bitar, brer på lite smör och kycklingfilépålägg, ser ut som skinka ungefär, men är kyckling :) MMM, va gott, lite dålig smak, men de ska fixas till nästa gång :)

Sen ut och gå, möta mamma på jobbet, gå till konsum för att köpa lite blommor. Va ute ca 4 km. Sen hem och dricka lite kaffe. Upp på rummet, kolla facebook, mail å sånt. Fick reda på att ja antagligen kommer att köra min grillpremiär på påskafton, om vädret tillåter :)

Sen var det dags för nästa gångtur. Då klockan slår 19.32 lämnar jag mitt hem på violavägen för att gå ut på ett äventyr.. eller inte, men ändå.. Ute och går 5.55km på tiden 1:01:26. Snitt tiden per kilometer är 11.03 och snabbaste kilometern gick på 10.31 och den långsammaste på 12.43. jag förbrände 611 kalorier.

Hastighetskurvan
När jag kom hem så pustade jag ut och såg 20 minuter på Så Ska De Låta.. Men vägrade se vilka som vann, för ska se hela programmet på svtplay senare. Sen fick jag ett infall(mamma tjatade) att börja städa. Det var ett tagsen såg jag när jag började rensa i hyllan. Men nu är de fint på rummet, och de är ganska skönt :)

Imorgon Lördag så kommer det besök från tjocka släkten, men långt ifrån alla. Moster Inger med gubben Gunnar, och deras barnbarn Emelie. Jag tror iaf att det är dom tre som kommer. Ikväll kommer även lillebror hem från Mullsjö där han annars bor, för han har nämligen påsklov. Så full hus denna helg, 4 fler än vanlig.

Nu tänkte jag bara önska alla en trevlig helg!
/Nästanenhelmil-mannen

Kommentarer
Postat av: susanne

Jag läser alltid din blogg och jag gillar att jobba med dig det var därför jag hade tingat dig idag! Hoppas du får en skön helg!! Kram Susanne

2009-04-03 @ 23:49:24
URL: http://nanna1974.blogspot.com/
Postat av: Den bäste brodern

Du är duktig du, tränar o står i.. Ska kolla upp datumet för midnattsloppet.. kan du kan jag!

2009-04-03 @ 23:55:43
Postat av: Kall

Mina ben skulle vara helt döda om jag gick så mycket som du gör.

2009-04-04 @ 00:07:27
Postat av: ion

designen va bättre förr...

2009-04-04 @ 01:14:42
Postat av: Anders

Jag hade blivit jätteglad om du avslutade varje blogginlägg med orden "och till sist vill jag bara rekommendera er alla att gå in på bloggen http://tankaromallting.blogspot.com"



Låter inte de som en bra idé?

2009-04-04 @ 11:32:41
URL: http://tankaromallting.blogspot.com
Postat av: Ann

Hejhpp! Kollega kallar. Jätte kul att följa din tänings väg. Jag har ögonen på dig. Ses på måndag.

2009-04-05 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0