1L kaffe !!

Lördag:
upp vid 9.30 ungefär.. Härligt väder ute!! Underbart!
Städa lite till.. äta lite frukost.. och 3 dl kaffe..
Sen kommer Moster med man och barnbarn..
Mat, Kassler och bulgur med rostade pumpafrön. mums :)
Efter maten 3 dl kaffe.. med en liten påtår på 1.5 dl :)
Sen var de dags att smälta maten framför tv:n
Kolla lite fotboll, Elfssborg-Hammarby.
Ta 3dl kaffe..
Ut och springa, för första gången med leksaken :)
Stälde in 30 minuters löpning.. Efter ca 20 minuter så blir de jobbigt.
Kommer på att ja inte druckit nått vatten idag. Men över 1L Kaffe..
Blir helt torr i munnen, ingen vätska kvar i kroppen typ.
Sen kom kväljningarna. Så ja kände att de va dags att sluta springa.

syns när jag blev trött ;)


Sen på kvällen blev de att åka till Tim i Strängnäs.. Softa, snacka, kolla tv, mkt youtube..
Snackade om att spela beachvolley och fika lite.
Men vädret är inge kul idag, så jag vet inte om de blir nått.. Men fika kan man alltid göra :)
Annars så har jag idag upplevt Tant Klaver. Ganska underhållande.
Ska nog ut och gå en liten sväng sen om de inte blir beachvolley.
Ska dra ner på kaffet nu med har jag bestämt. max 2 koppar/dag..

Men nu ska ja äta lite lax.. mumma :D
HejHopp


Kommentarer
Postat av: Kall

haha jovars man såg när du blev trött:P. En riktig kaffe junkie är du allt.

2009-04-05 @ 14:03:53
Postat av: susanne

pröva med ett glas vin nästa gång så går det kanske bättre!

2009-04-05 @ 20:00:40
URL: http://nanna1974.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0