Helgen

Tjoho!
Nu är jag frisk igen, känns skönt att kunna lämna sängen efter 5 dagar. Helgen har varit helt okej. Igår åkte jag till Strängnäs, tänkte umgås lite med Tim&CO. Så först så kollade jag på deras genrep inför seriepremiären. IK Viljan mot Kumla. Måste säga att det var en ganska bra match. Viljan gick segrande ganska enkelt med 6-1 och Tim visade klass och missade två öppna mål. Mitt krav för att komma var att Tim skulle göra minst två mål, vilkan han gjorde, så en godkänd insats av Tim. Träffade även min trevliga jobbarkompis Linda som var där och tittade :)

Efter matchen så blev de strängnäs kebaben, en fin "lyxsallad" som bestod av räkor, kräftstjärtar, ägg, kronärtkocka, skinka, ost och isbergssallad. Tror jag fick med allt där. En RIKTIGT god sallad!! Kvällen fortsatte hos Patrik med poker. Vi var 6 killar som spelade i mååånga timmar. Tror vi satt i 5-6 timmar eller något. Gick väldigt bra för mig och kasserade in lite välbehövliga pengar. Klockan var helt plötsligt 00.45 och dags att åka mina 20 minuter hem.

Idag skulle ja åkt till Vingåker å kolla lite på outlet, men blev Eskilstuna istället. Köpte två par skor, ett par rätt snygga och ett par sjukt sjöna som ja tänkte jobba i. Var nämligen akut behov av skor eftersom mina skor spruckit runt hela hälen, så att sulan hängde typ. Köpte även lite grönsaksfrön som ja tänkt plantera, kan bli lite mer frön och ska kolla på ett miniväxthus på Ö&B(min absoluta favoritaffär) som ja kanske ska köpa. Hittade även ett härligt fiskespö och lite utrustning som ska inhandlas typ nästa helg eller när nu lönen kommer..

Tyvärr har jag inte kunnat träna något denna helg, eller på hela veckan. Men ny vecka, nya möjligheter.. Ska skärpa mig nu!!

Har även beställt lite snygga kläder :)

En blå IFK GBG Hood tröja (Öppnas i nytt Fönster)
En IFK t-shirt med stort tryck (Öppnas i nytt Fönster)
Ett tvåpack med IFK t-shirts (Öppnas i nytt Fönster)

Kommer förhoppningsvist på Tisdag..

Nu ska jag tydligen kolla in Twitter, John tvingar mig..
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad var det för skit på tröjorna? HiHi

2009-04-20 @ 16:30:15
Postat av: mickan

Jag ska till eskilstuna på lördag..i fall du undrade...:P

jag gillar inte ÖB.

2009-04-22 @ 11:54:03
URL: http://melander88.blogg.se/
Postat av: Emil (lill-johan)

finns nog chans för sm- guld firande för dig iår då.

allt bra annars?

2009-04-23 @ 00:17:28
URL: http://fmil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0