Vad är de som händer på Anfield?

Ingen munter Fredrik som bloggar idag.. Liverpool ligger just nu under mot Chelsea med 3-1.. Jag gillart inte.. Speciellt inte när pappa håller på Chelsea.. Men det är 20 minuter kvar på matchen.. och 90 minuter till på bortaplan..

Igår gick de inget vidar i seriespelet.. Torskade båda matcherna..bläääääää

Idag var de påskfirande på jobbet.. Påskhäxan kom och gav barnen paket. Jättekul! Sen påskmiddag med köttbullar, ägg, omelett och grönsaker.. Eller jag åt det, sen fanns de jansson, potatis & prinskorv också.. men inget ja vill ha ;)

Efter jobbet deckade jag i fåtöljen idag igen, sov rätt skönt i 30 mintuer typ.. Sen ta min kvälls shake. Ut och springa i regnet, funderade en väldigt kort stund på att springa till läggesta, men de hade blivit lite jobbigt, så svängde av efter ett par kilometer.. Blev totalt 4.2km idag, 28 minuter.. Går inte snabbt, men snabbare ;) Ni får tyvärr ingen bild idag, då jag lindade in min sändare i plastfolie pga regnet, men då kunde inte ipoden ta emot signalen från den..

Nu tänkte ja kolla klart på matchen för att sova en skvätt sen.. upp vid 6 å jobba.. lååång dag imorn, 7.30-17.00..
Ha de nice
/F

Kommentarer
Postat av: Johan

hmm.. har inte läst nåt på en vecka nu!!!

kom igen



2009-04-14 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0