4037 Meter

Ligger i min säng och pustar ut efter en jobbig joggingtur.. Ni kan ju gissa hur lång den var;) Sjukt jobbigt var de iaf. Idag beställde jag denna fina ipod touch 8gb(2nd generation), ska även beställa Nike+Sportkit när Stadiums hemsida funkar som den ska.


Ni som inte riktigt vet vad det är så fastställer den tid, distans, hastighet och kaloriförbrukning samt ger feedback på din prestation genom hörlurarna. Ger löprundan en härlig kick :) Om jag inte förstått det hela fel så kan jag även koppla in det i datorn och spara all information där :)


Nu ska ja hinka lite vatten, sova, jobba min "sista" dag på "Rådjuret", sen skuttar jag in till "Myran", ska bli kul, hoppas jag... Som tur är så är det fortfarande i samma hus, annars hade ja aldrig klarat av de.. Lämna mina gamla kollegor funkar ju inte ;)

Päjs aut pipäl
/PimpelKingen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du trivts hos oss på Rådjuret. Vi ses imorgon! Ann

2009-03-30 @ 21:37:10
Postat av: susanne

Saknade dig idag! Krya på Dig kramar Susanne

2009-03-31 @ 19:08:39
URL: http://nanna1974.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0