Beach, Svett & Dårar

Hola!

Nu har ja äntligen lyckats att lägg mig i sängen, helt slutkörd efter en hård, skön men framförallt rolig träning. För på Torsdagar så är det 1½h träning i beachhallen i Södertälje. Som ni kanske förstår så tränar jag beachvolleyboll(va gör man annars i en beachhall?) Efter den hårda träningen så ser vi att det finns en bana ledig, så vi är 6-8 st som spelar "Paradise". Det är ett snabbt spel som är kul när man är många. Man spelar max 2 bollar, "utamanarna" måste få 2 poäng, medans "vinnarna" bara behöver ta 1 poäng. Vinner utmanarna så går dom till vinnarsidan, förlorar man får man ställa sig sist i kön, och nästa lag får utmana vinnarna. Ungefär så, men det spelade vi i lite över en timme. Så nu är benen helt slut på kraft, kunde knappt ta mig ur bilen.

Jobbade 8-16.30 idag, var ute i det underbara vädret nästan hela dagen. 9-11, 13-16.30 var ja ute, helt underbart. Va faktiskt lite rosa om näsan när jag kom hem.

Imorn jobbar jag till 15(kanske längre, vem vet?) sen åker jag hem, chillar gärnet ett tag, sen vid 18(tror jag) så är det dags för min livs första personalfest, YIPPIE! :) Jag kommer sitta och kolla på när alla äter mat och dricker gott(?), själv lyxar jag till det med en ramlösa :) Men det är ganska jobbigt att ja missar Rögle-SSK dock. Så ska det låta kan man ju se i repris, men hockey är inte så kul att se i repris, tror inte ens att en kvalseriematch visas i repris.

Men nu måste ja sova, innan ögenen faller ihop.

Hare gott
/Znooze Kungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0