En helg i musikens tecken!

Fredag:
En trevlig kväll hos Tegen. Lite så ska de låta och mycket Guitarhero Worldtour. Kan ju säga att jag var kung på trummorna! Skulle va kul att köpa det, men inte så kul när man inte har någon att spela med ;) Sen måste jag ta alla pengar jag har för att köpa mig en ny dator då min håller på att gå sönder :( Fläkten låter som ett flygplan och laddaren är glapp... Lite god mat blev de av mästerkocken Teginho.

Lördag:
Åkte till Eskilstuna och såg en ritkigt usel match!! Viljan förlorade med 4-0 och var riktigt usla! Sen blev de lite mat med timbo. En liten fisketur han vi med innan esc skulle börja. Som vanligt så vann inte den rätta, som alla vet var Yohanna från Island! Riktigt bra var hon! Men nu i efterhand när man lyssnat på vinnarlåten 5-6 gånger så är den inte så dålig, men långt ifrån så bra som Island.

Söndag:
En heldag för mig själv, så 95% av tiden ägnade jag på FM(football manager). Nu ligger jag och kollar på Deja Vu, en ruggigt bra rulle måste jag säga. Imorn blir det jobb igen, en kort vecka för dom flesta, men jag ska jobba på fredag. Lite extra kulor är aldrig fel ;)

Nu åter till filmen och FM

Kommentarer
Postat av: Tegen

NU e de dålit me blogg igen............

Gått bra i helgen??



Mer blogg åt svenska folket!!!

2009-05-25 @ 06:18:48
Postat av: Tegen

NU får du blogga igen!!!!!

2009-06-06 @ 23:32:18
Postat av: Johanna

Sv: Haha ja syfta mestadels på jeff o amanda (spyan) haha men ja hörde att du ska käka kräftor på fredag, kanske dricka öl då också eller? För blir du för full är de bara ringa så tar ja hand om dig också XD

2009-08-26 @ 00:45:53
URL: http://lingefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0