Känn dig blåst.

Nu är de åter igen söndag, blä på söndagar. Tänkte att jag skulle slänga ihop ett litet inlägg så "tegen" slipper tjata :)

Återigen så har jag inte tränat som jag ska, har bara blivit 2 beachpass denna vecka, men jag lovar, hittar jag bara lite inspiration så är jag snart på det igen!

Fredagen spenderades i Strängnäs, blev fiske, utan fiskar. För fiskar under 10cm räknas inte, eller hur!? Blev endel UFC också, längtar till att bli inbjuden till tegen på en UFC kväll när det är levererat. Men kravet verkar vara att ta med en egen dosa, då det verkar slita oerhört mycket på dosorna.

Lördagen spenderades också i Strängnäs. Kolla på en riktigt välspelad match... NOOOOOOOT! Sjukt tråkig. Kass plan, bollen flög lite som den ville i stormbyarna. Matchens höjdpunkt kom i matchens sista spark då viljan kämpade in ett riktigt skitmål. Grattis till "tegen" som blev matchens lirare. Fisketuren blev ganska så inställt då vi knappt vågade gå utanför dörren för de blåste så mycket. Men istället blev de FM.

Idag är det planerat att se lite fotboll, och om jag får som jag vill så blir det en liten fisketur också. Men får se lite.

En fråga till mina kära läsare. Kan man använda en lcd tv som dataskärm? 23 eller 32 tums tv är jag inne på att köpa. Men funkar de bra att spela och surfa och sånt? Skriv gärna en kommentar om ni vet!

Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Tegen

Man tackar:D

Ja men ja gillar att läsa din blogg, så skriv mer!!!

Ja de va en riktig skitmatch,haha

Ne ngn egen kontroll kommer änå ingen att ha med sig om ja så önskar det väldigt mkt:)

Ja får snällt köpa nya då dessa är trasiga.......



Ses om ett tag

2009-05-10 @ 11:59:39
Postat av: Linusson

Men för i helvete vad fan är UFC!!!???

2009-05-10 @ 16:22:10
Postat av: ann

Lycka till i spåret har själv tagit mig runt Hammaren idag söndag.

2009-05-10 @ 20:42:22
Postat av: Lago

jag kör med en 32'! och då kopplar jag in datorn och det blir bra! det går bra med spel som FM också, fast inte andra spel och internet blir lite lång draget! ;)

2009-05-15 @ 16:22:26
URL: http://milkier0nkie.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0